5/15/2009

music, music, music: response

След последните реформи, които направих чувствам един съвсем нов забравен за доста голям период импулс в мен. Странно е всъщност като започнеш почти на чисто как освежаването в съзнанието се чувства моментално. Започваш един вид да възприемаш новото за разлика от преди когато съществуването ти е било затлачено от стари усещания, с които само от сантиментална стойност не си искал да се разделиш. Всъщност сантимента сигурно е най-големият враг на кретивността и навлизането в отворен модел на съзнание. Кажете ми, ако не съм прав?

Колко смелост се иска да си изтриеш всички онези цифрички, които си трупал пред любимите си групи в last.fm толкова много време? Всъщност само праговият момент е критичен (знам, че се получава двусмислие). Критичен, но не чак толкова след като един път направиш стъпката, веднага разбираш че си направил правилен избор. Може би малко играе роля и това, че няма връщане назад. Малко смела е аналогията квантовият скок в съзнанието, които извършваш когато събереш багажа си в куфар и се преместиш в друг град с друга среда, други хора и само с бегла представа какво точно правиш. Интересно е да наблюдаваш процеса.

Харесвам да променям нещата около себе си - хора, средата в която работя и живея. Обичам всичко да е персонално направено възможно най-близко до представите ми за удобство (недумай, кой не харесва?).

Но да минем на въпроса, какво доведе промяната:

- слушам много повече нови музики, за които съм намирал оправдания пред себе си преди.
- харесвам много повече нови музики, за които... така.
- искам да слушам още и още.

Сигурно в един момент ще се завърна в изходна позиция, когато няма да мога да възприемам новото, но тогава поне ще съм подготвен за още промени.

Много се разписах за глупости, които са ви омръзнали най-вероятно.

Тази година се очертава да е повече от доволна откъм музикални събития. Освен, че се скъсах да ходя по концерти, кратка справка с бъдещите изяви показва, че 2009-та е една от най-мощните години. Само си представете, че наближават събития като Guano Apes на края на май, после Limp Bizkit. Park Live Fest с участието на tricky, future sound of london и една камара други влиателни и любими артисти. Ами за Spirit of Burgas - FAITH NO MORE звучи като илюзия и се щипя всеки път като се помисля, че това ще се случи на 20 километра от родният ми град - Поморие. Колко е яко това, а? Ами преди това ми се заформя пътуване до Турция за - NINE INCH NAILS, The Prodigy и Jane's Addiction. Да, сър, в един и същи ден! Мисля, че ще колабирам. И може би Rosetta! Сигурно пропускам много не по-малко значими моменти от музикалният гид, но едно е сигурно - затягайте коланите, защото и на нашите ширини се случват невероятни неща, вече. И като ви казвах на времето, че живеем в най-интересните времена имаше скептици, които не вярваха. Или може би бяха нихилистите, ама за тях е традиционно.

Очакваме в Интернет пространството също да се случи една революция с моят любим сайт за музика, в които понякога и аз допринасям с нещичко, зрънце в пясъчника в сравнение с другите колеги, но все пак - http://rawknroll.net е мястото където една регистрация дава възможност да се запознаете със супер яки хора, да намерите одушник за най-ъндърграунд музикални и не само направления на съзнанието. Метапрограмиране за всички! Обичам времената, в които случайно съм се пръкнал!

1 comment:

  1. пикасо казва, че добрият вкус пречи на креативността :)

    аз направих last.fm да показва за последните 3 месеца само, така акаунта винаги е все едно на 3 месеца. overall е крайно, 7 дена е малко, а има и 6 месеца май и 12...

    ReplyDelete