4/29/2009

The Fuzz and The Mind

Снощното парти, Мартин на шега го нарече метапрограмиращо, но лично за мен излезе точно такова. Защото слушането на Stoner Rock ме накара да си върна спомени, които сякаш бях погребал дълбоко под онези малки и незначителни, като погледнеш отстрани, неща с които се сблъскваме всеки ден.

Интересно е, как човек може само с правилните условия и среда да отключи бариерите, които по една или друга причина са му пречили и за няколко часа да се промени.

Колкото и странно да звучи, до сега не се бях замислял, но аз съм израснал със Stoner Rock-а, мамка му. Открих го 2003-та година с точно онова място в интернет, заради което се случи снощното пътешествие - rawknroll.net. Цялата втора половина от тинейджърските ми години са преминали под знака на fuzz-а, размазаният звук, размазаните погледи и великите спомени, с които малко хора могат да се похвалят.

От много време насам не се бях чувствал толкова зареден и пълен! Благодаря!

1 comment:

  1. Аз не мога да намеря думи, за това си мълча още... ВДЪХНОВЯВАЩО!

    ReplyDelete